★A

Hej★
Idag har jag varit och shoppat lite, så jag tänkte visa vad jag köpte. Imorgon börjar skolan igen, ska bli kul att träffa alla kompisar. Men jag vill inte till skolan.. Man blir liksom så ``pressad´´ eller vad man ska säga..Man måste alltid göra sitt bästa. Hela tiden tänker man på betygen..
- Nu måste jag göra det bästa jag kan för annars får jag inga bra betyg. 
Men som Moa sa, har man ju ganska mycket studiedagar/lov nu på vårterminen. Man får tänka positivt, vi har inga nationellaprov så vi har ju inte lika stor press på oss som niorna har iallafall. Det kommer sen så vi får väl njuta nu. Haha, inte för att man kan njuta direkt. Men aja, det blir som sagt kul att träffa alla kompisar igen! Skriver mer imorgon efter skolan. Kram★
 
Gina Tricot, 99:- 
 
H&M, 99:-
 
Stadium, 99:- på rea (ord.pris 199:-) (Sorry för dålig bildkvalité)



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR