★A

Hej
Idag har jag varit på gympaläger från 10.00 till 16.00. Det var kul. Vi började med att dansa sen hoppade vi & sen körde vi tumbling. Kl 15.00 gick vi till badet och körde vattengympa, det var kul. Men väldigt svårt för man kunde typ inte hoppa runt och röra på armarna som vanligt. För det var jättetungt. Aja, kl 16.00 gick jag hem och åt ``mellis´´. För det var spegetti och köttbullar, & det tycker inte jag om. Så jag åt inte så mycket. Men nu sitter jag här vid datorn. Idag är det Fredag, men det är bara 4 dagar kvar tills skolan börjar.. Jag vill inte börja i skolan, kan vi inte få ha lov 2 veckor till? Det tycker iallafall jag! Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Men vi får väl se. Nu ska jag iallafall fortsätta kolla runt lite här, kanske skriver lite senare annars skriver jag väl imorgon. Har ni förslag på några roliga saker ni vill se här på bloggen så kommentera gärna! För då ska vi försöka fixa det, om du är möjligt. Kram★
 
 
 
Nikon D3100 / Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR