★A -Jan.17,2013

Hejsan Svejsan
Ja, jag är hemma. Vi fick sluta 13.00 idag för att våran slöjdlärare inte var där. Så jag hann blogga idag ändå. Det har varit värsta sköna dagen idag! Först hade vi idrott och då pratade vi bara och spelade lite badminton, sen hade vi franska och sen No, och på No:n hade vi kemi och då gjorde vi typ någon undersökning. Vi hade någon slags metall som vi la i vatten och då började det bubbla och sen tog man upp provröret ur vattnet och tände eld på en tändsticka och satte den vid ``öppningen´´ och då small det typ till. Haha. Efter No:n åt vi och sen städade jag och Moa matsalen och det var jätteäckligt! Men nu har vi gjort det iallafall. Sen fick vi sluta. Så det var ju som sagt en väldigt skön dag! Imorgon är det Fredag & det gör ju inte saken värre. Förutom att vi har väldigt tråkiga lektioner, men det är ändå Fredag och helg. Nu ska jag gå för jag tror min lillasyster kom hem. Kram
 
Collage



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR