★A -Jan.18,2013

Hej igen
Jag har typ inte gjort någonting sedan jag kom hem från skolan. Setat lite vid datorn, ätit middag och kollat på tv & ätit chips. Jag tycker inte att gladiatorerna är så bra längre, förra säsongen var bättre, tycker jag iallafall. Fast jag har ju inte kollat på det så mycket nu så jag ska väl inte säga något och det är ju exakt samma som förra säsongen typ. Så jag har väl bara tröttnat på det eller något. Haha. Nu vart det krångligt här. Aja, jag ska snart gå och sova nu. Jag är alltid jätte trött på Fredagar. Men det är väl för att man går upp tidigt hela vecka och är i skolan hela dagarna och efter skolan är det massa träningar. Ses imorgon. Kram★
 
Det var ascoolt på himlen idag när jag kom hem från skolan★
Nikon D3100/Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR