★A-Jan.21,2013

Hej
Idag var det ju skola igen, men det var ju en väldigt skön dag som Moa sa, fast jag har ju inte bollsport på elevensval så jag fick ju inte hål där men vi gjorde kladdkaksmuffins idag på hemkunskapen och det var bara jag och en till där i min grupp så vi fick 8 stycken var. Så det gjorde inte så mycket att jag inte fick hål där, för vi fick ju hål på biologin, och då gick jag, Moa, Sofia och Maya till matsalen, vi satt där typ 1 timme innan vi fick gå in. Men det var kul att sitta och kolla på alla andra. Haha. Nu ska jag snart äta och sen kanske jag ska på träning. Jag vet inte för jag har lite ont i halsen & och är försyld och då är det ju inte så bra att träna, men vi får se. Skriver mer imorgon. Kram
 
 
 
Kamera: Nikon D3100/Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR