★A-Jan.22,2013

Tjenare
Idag har jag bara varit i skolan som vanligt, kom väl hem runt 15.30 och då var min kusin här. Så jag har varit med henne ända till nu, men nu ska dom åka hem. Jag skulle ju egentligen ha varit på träning idag, men jag har ont i halsen och jag vill inte att det ska bli värre så jag skippade den idag. Imorgon är det Onsdag vilket är skönt för då slutar jag tidigare och vi har inte så jobbiga lektioner. Ikväll ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar, det är så himla kul! Men dom är ju bara lite konsiga. Haha. Brukar ni kolla på det? Om inte så tycker jag att ni ska göra det. För ni kommer få er ett gott skratt. Aja, nu ska jag kolla om det är något på tv. Kram★
 
 
 
 
Kamera: Nikon D3100/Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR