★A-Jan.23,2013

Tjosan★
Idag slutade vi 14.10 som alla andra Onsdagar, vilket är skönt! På idrotten idag skulle vi egentligen åka skridskor men det var -16 & då var det för kallt för att åka skridskor så vi spelade vollyboll istället. Det var ganska kul förutom att man får ont i handlederna när man ska skjuta iväg bollen. Annars har vi inte gjort något speciellt i skolan idag. Eller jag och Moa städade matsalen igen för dom som skulle göra det var sjuka så då gjorde vi det istället. När jag hade slutat gick jag hem och när jag kom hem sa mamma att vi skulle åka till morfar så då åkte vi dit och fikade lite & så och nu kom vi nyss hem. & mycket mer än så har jag inte hunnit med idag. Imorgon är det Torsdag vilket innebär träning & då hinner jag inte blogga så mycket. Men jag kanske hinner slänga in något inlägg innan jag går till gympan, vi får se. Nu ska jag snart äta. Kram★
 
 
Kamera: Nikon D3100/Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR