★A-Jan.26,2013

Godmorgon alla underbara läsare
Vaknade nyss och nu ligger jag i sängen med datorn i knät. Tänk att jag aldrig kan sova länge när man är ledig, jag vaknar alltid runt 08.00. Aja, nu ska snart gå upp och äta frukost. Jag förstår inte hur dom som inte äter frukost kan klara sig hela dagen.. I skolan äter vi 11.40 och jag börjar bli hungrig runt 10.30-11.00, även fast jag äter ganska mycket frukost. Och tänk då dom som inte äter frukost. Dom borde ju dö typ. Haha. Men dom som inte äter frukost gör ju inte det för att dom inte vill utan för att dom inte kan. Tänk vad hemskt att inte få i sig på morgonen, då skulle jag ju typ slå ihjäl alla i skolan. För jag blir på så dåligt humör när jag är hungrig. Haha. Nu ska jag iallafall gå och äta frukost. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR