★A-Jan.27,2013

Hejsan★
Idag gick jag upp kl 07.30 för vi skulle åka och hämta Julia för morfar skulle åt & åka skoter. Vi åkte dit vid 08.45 sen var vi där till typ 10.00 sen åkte vi till Ica Maxi och handlade och sen hem och åt mat. Nu på eftermiddagen har jag bakat kladdkaksmuffins som vi fikade, varit ute med Julia och sen bytte jag och Lovisa skrivbord. Haha. Så nu har jag fixat lite i mitt rum och så. Snart ska vi kanske äta, jag tror vi skulle äta någon fisksoppa och ja, jag tycker om den även fast det är fisk i. Haha. Den är faktiskt jättegod! Imorgon ska jag va med Emma, Moa och Sofia som Moa sa i Fredags då ska vi knäppa lite nya kort till bloggen och så. Sen ska vi göra lite läxor också.. Nu ska jag gå upp och vara lite social. Kram★
 
Lyssna, den är asbra!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR