★A-Jan.28,2013

Hej
Kom nyss hem från Emma. Men jag har inte varit där hela dagen, jag kom dit typ kl 14.30. Det var ju meningen att vi skulle träffas hos Emma kl 12.30. Men min kusin har ju varit här i 9 dagar nu för att hennes föräldrar har varit på bröllopsresa (alltså min morbror och hans fru)Och dom kom hem inatt. Så jag ville träffa dom innan dom skulle åka hem igen. Så kl 10.30 åkte vi till morfar och träffade dom och fikade och så. Sen var vi ner på stan en liten sväng, sen tillbaka hem till morfar och åt mat. När klockan var typ 14.00 åkte vi hem så att jag skulle hinna hem innan dom andra skulle åka hem. När jag kom till Emma gjorde vi lite läxor sen knäppte vi några kort, vi hann inte ta så många innan vi skulle hem. Men några blev det iallafall. Vi får väl ta några mer en annan gång. Ikväll klockan 20.00 börjar Familjen Annorlunda på Tv4. Men nu ska jag gå. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR