★A-Jan.29,2013

Hej
Idag vaknade jag kl 08.30, gick upp och åt frukost som vanligt. Sen tog jag, mamma och Lovisa sparken och åkte en sväng. När vi kom hem åkte vi till lager 157, jag köpte en blå tröja och en typ blus (kommer kanske bilder imorgon). När vi kom hem åt vi lunch och sen satte vi oss och kollade på familjen annorlunda för att vi var på träning igår när det var. Jag tycker Familjen Ilmrud var bäst. Aja, sen när klockan var 13.30 åkte vi till sjukhuset och kollade mina fingrar. Men dom visste inte var det var där heller, men jag fick iallafall en skena som jag ska ha på natten när jag sover. Så att det sträcks ut. Fast dom visste inte om det skulle bli något bättre men jag skulle testa att ha så iallafall. Så vi får väl se. Nu ska jag snart på gympa och sen blir det E-fit. Så jag hinner inte skriva något mer ikväll. Imorgon är det skola igen.. Det har varit så skönt att vara ledig, men det är ju bara tre dagar + att vi slutar tidigare imorgon. Aja, nu måste jag gå. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR