★A

Hej★
Hoppas ni har haft en bra nyårsafton. Sorry att jag inte har bloggat på ett tag nu. Men jag har umgåtts med min familj och så. Igår åkte min pappa och mina systrar till Sälen, men jag ville inte vara med. Så jag var hemma med mamma istället. Igår städade vi här hemma sen var vi ute och gick lite. Vi slängde ut granen igår också, det är kanske lite tidigt men mamma ville inte ha den inne längre så vi slängde ut den. Haha. Idag har vi iallafall varit in till stan och handlat, vi var på ÖoB och sen på Ica Maxi och nu har vi varit ute och gått igen. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, men på Fredag ska jag på gympaläger. Så jag kommer inte blogga så mycket då. För några veckor sedan fick vi H&M-katalogen så jag ska kolla lite i den nu. Jag kanske slänger in ett inlägg till ikväll annars kommer det nog ett imorgon. Kram★
 
 
 
Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR