★E

Tjenarä Jag hoppas verkligen ni hade en bra nyårsafton och en bra början på 2013! För mig kunde det inte ha blivit en bättre start. Fast jag fick ju ta ett beslut jag inte trodde, det kanske låter lite för allvarligt, men gympan betyder obeskrivligt för mig! Men jag bara, jag kunde inte, jag vet inte hur jag ska förklara. Det har varit så jobbigt den här terminen med ALLT. Allt har förändrats nå så sjukt mkt. Precis innan den här gympaterminen började sa jag att jag skulle gå på gympa längre än Erika ( min tränare när ut äldre fanns ). Så ja mycket har förändrats. Jag ska fortfarande träna microsarna, jag kan inte släppa gymnastiken helt. Men jag försöker/ska tänka posetivt, det är ett nytt år med nya upplevelser tillsammans med vänner och familj. P nyårsafton var jag med Sofia, Sofia och Mickis, vi hade sjukt kul. Vi gjorde tacos, och tjockade oss med massa chips å godis:) Sen så skulle vi skåla med pommac. Så vi gick ut å skulle öppna den. Hahah, ja vad säger man jag tror vi stod ute i en kvart älle nå å skulle öppna den. Vi hade fått instuktioner om att vi skulle skaka som fan, så då gjorde vi dä men sen var det inge som våga öppna den. Man ja efter ett tag fick vi upp den så vi kunde skåla:) Sen asså vi var inte helt säkra på att det va pommac, för alla blev helt skrattiga å ja hah värsta konstiga... Ja, men vi hade askul iaf. Igår va vi i backen å det va premiär för mig eller vad man säger. Det va faktiskt kul, jag asså brukar inte tycka det är kul i backen menmen:) Ja detta vart ett väldigt långt inlägg såå Hadet bra nu, 2013 ska bli bäst !!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR