★A-Juli.02,2013

Hej
Idag vaknade jag redan vid 08.00, jag kunde inte somna igår. Tror klockan var typ 01.30 när jag äntligen somnade. Sen har jag vaknat några gånger inatt också.. Vet inte vad det var för fel.
 
Nu är mamma och klipper sig, sen skulle vi åka på Tisdagskul men jag vet inte hur det blir, det började ju regna. Som vanligt. Att det alltid ska börja regna när man ska göra något ute.
 
Man vill ju att det ska vara varmt och soligt så man kan bli lite brun iallafall. Inte en sån ``sommar´´ som det var förra året, den sög!
 
Men den här sommaren har ju iallafall börjat lite bättre än den förra, nu har jag till och med badat. Okej, det gjorde jag förra sommaren också, men bara några gånger.
 
Vi får väl se om det blir något bättre. Hoppas! Nu ska jag kolla om det har hänt något kul på datorn medans jag väntar på att mamma ska komma hem. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR