★A-Juli.04,2013

Hej
Igår bloggade jag ingenting, för jag och Meja var hemma själva tills 14.00. För då kom Lovisa hem, men hon gick till våra kusiner på en gång. Vid 17.00 kom morfar och skulle hämta en tröja han hade glömt här förut. 
 
Han skulle åka till Bingsjö, så han frågade om jag ville vara med dit. Meja skulle på kalas så hon åkte med oss. Vi var där till 21.00 ungefär, det var ganska kul. Vi hade med oss varsinna stolar som vi satt på och framför oss stod det en jättegullig tjej.
 
Hon var 6 år kanske, och hon var jätteduktig på att spela fjol! Hennes lillasyster var också med och hon stod och skakade en maracas. Dom var så himla söta. Sen var det en till tjej, hon var nog 4 år eller något och spelade också fjol.
 
Och ni kan ju tänka er hur liten hennes fjol var, haha. När jag kom hem gick jag och la mig. Idag har jag inte hunnit gjort så mycket. Duschat, ätit frukost och så. 
 
Lovisa vägrade vara på fritids idag, så hon är också hemma.. Kram
 
Så här mycket folk är det där ungefär
Bild från: Google



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR