★A-Juli.06,2013

Hej
Igår var jag i Västerås hela dagen, vi åkte 08.15 och kom hem 20.15. Så det blev en heldag. Men det var jättekul! Jag köpte 2 par jeans, ett par jeansfärgade och ett par blåa. Kan visa dom och det jag köpte på kupolen imorgon eller något.
 
Först var vi i centrum där och sedan åkte vi till ikea, där dom har ett jättestort shoppingcenter, Erikslunds shoppingcenter heter det.
 
Det är ju power big meet i Västerås nu, men det visste inte vi igår. Så vi tyckte att det var jättekonstigt att det var massa raggarbilar överallt och så, haha. Det var massa folk som gick runt med systempåsar och drack kl 10.00 på morgonen också, vilket man kanske inte brukar göra.
 
Sen var det massa alkisar där också, det var lite läskigt, haha. Dom gick runt och vinglade och sa massa konstiga saker. Men det var iallafall jättekul! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, men nu har mamma äntligen semester. Så nu kanske jag får lite mer saker att göra på dagarna, haha. Nu ska jag gå upp och kolla på sommarkrysset och äta godis. Kram
 
the funny people | via Tumblr
Källa: weheartit

Haha jo det var runt 10000 bilar där så det var nog inte så konstigt;) ja var där idag:)♡

Svar: Ja, och jag tyckte att det vart mycket på Fredagen, haha. ;)
emasfoto.blogg.se




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR