★A-Juli.11,2013

Hej
Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu, men jag har varit på semester hos min kusin i Sundsvall. Det blev lite hastigt för dom ringde i Måndags förmiddag och frågade om inte vi kunde komma dit.
 
Så vi packade väl ihop lite saker och drog iväg, kl 4 satt hela familjen (utom pappa) i bilen, redo att åka. Vi var framme i Sundsvall vid 7. Då hade vi inte ätit någon mat, men vi kom till deras sommarstuga där vi skulle bo kl 20.00 ungefät, och då hade dom grillat. Mmmmh. 
 
Då var man lagomt trött på att åka bil kan jag säga. Men det har i allafall varit jättekul där. Jag har shoppat jättemycket. Håller på att föra över bilderna till datorn nu, så dom kommer strax. 
 
Deras stuga är sjukt fin! Min låtsasmoster är inredare och har haft en inredningsbutik. Så hon är jätteduktig och dom har fint överallt, haha. 
 
Vi har alltså varit där i 3 dagar. När vi åkte hem, stannade vi i valbo för Meja var så fruktansvärt kissnödig och mamma skulle ha någonting på ikea. Men nu är vi äntligen hemma.
 
Fast det vart lite stressigt när vi kom hem också, för pappa fyller år idag så vi tänkte att vi skulle göra middag åt han och så. Så det blev ju stressigt som vanligt när vi ska göra någonting.. Familjen taikon. 
 
Aja, nu ska jag snart gå och sova. Men först ska ni få lite bilder från dom dagarna jag inte varit så aktiv. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR