★A-Juli.12,2013

Hej
Idag kom äntligen paketet från H&M, och bikinisarna var jättefina!
 
Det var egentligen meningen att jag skulle va med Emma och Mickis idag, vi skulle bada och ha med oss picknick och så. Men Emma skulle bort och det blev lite tajt, så det får bli en annan dag.
 
Jag åkte och badade med mamma, Meja, Lovisa och min kusin istället. Vi åkte till rog, och det var faktiskt väldigt varmt i vattnet! Jag trodde att det skulle va jättekallt, men de var det inte. Som tur var, haha.
 
Det är Fredag idag också, man blir ju helt dagvild när det är sommarlov och man gör massa olika saker. Veckorna går så himla fort.. Men man får njuta så länge det sköna sommarlovet varar. 
 
Nu ska jag gå upp och kolla vad resten av familjen håller på med. Kram
 
Vattenmelon & Jordgubbar är sommar för mig!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR