★A-Juli.14,2013

Hej
Igår kväll tog vi med oss godispåsen och gick ner till Lisstjärn och myste, vi badade, åt godis och hade det bra. Det var hur mysigt som helst!
 
Sen gick vi hem och kollade på fotboll, det var faktiskt kul att se, dom vann ju, haha. 5-0 mot Finland, dom sög ju, Finland alltså. Idag tog jag sovmorgon, vaknade kl 10.00. Det är så skönt med sommarlov, man kan sova tills man vaknar, och man slipper höra det hemska ljudet från mobilen som ringer 06.30 varje morgon. 
 
Mamma skulle åka till Sågmyra vid 11.00 så jag följde med, när vi kom dit 11.10 ungefär var det helt fullt på parkeringen (dom öppnar 11.00). Det var hur mycket folk som helst där.. Men vi skulle som tur var bara på Calimero för mamma skulle köpa en present till hennes jobbarkompis.
 
Sen åkte vi in och lämnade det på hennes jobb, fixade några ärenden på stan och sen åkte vi hem igen. Nu på eftermiddagen har pappa haft kalas. Det var trevligt, haha. Nu har dom nyss åkt hem och jag passade på att smyga ner och sätta mig här vid datorn lite. 
 
Nu ska jag fixa lite saker. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR