★A-Juli.17,2013

ABOUT ME TAG
1. Har du något mellannamn? - Jag har 2, Karin och Elvira
2. Favoritämne i skolan? - Idrott
3. Favoritdricka? - Cola
4. Favoritlåt just nu? - Bombo - Adelén och Am I Wrong - Envy
5. Vad skulle du döpa dina barn till? - Vera, Elsa eller Astrid/ Wilston, Vincent eller Vilgot
 
6. Går du på någon sport? - Nej,  men jag har gått på gympa
7. Favoritbok? - Jag läser typ aldrig böcker
8. Favoritfärg? - Lila, Turkos, Rosa, men jag gillar Svart, Vit och Grå också
9. Favoritdjur? - Jag är typ rädd för alla djur, haha
10. Favoritparfym? - Vet ingen speciellt, men dom som luktar gott
 
11. Favoritsemester? - Jag älskar att åka på semester, så typ alla jag har varit på, haha
12. Har du gått ut skolan? - Just nu har jag sommarlov, men jag har några år kvar
13. Har du någonsin varit utanför landet, isåfall hur många gånger? - Jag har varit i Spanien 4 gånger (min farmor och farfar har en lägenhet där)
14. Vilka språk talar du? - Svenska, Engelska och lite Franska
15. Hur många syskon har du? - 2, Meja och Lovisa
 
16. Favoritbutik? - H&M, Gina Tricot, Cubus och BikBok
17. Favorit resturang? - Vi äter nästan aldrig på resturang
18. Tycker du om skolan? - Jag älskar den inte, men man måste ju gå dit och man har ju redan gjort det i ett antal år, så det är bara att kämpa på
19. Favorit youtuber? - Sara Nyström, Linnahlborg, maybemakeup901, missbarbie07
20. Favoritfilm? - Jag gillar inte att kolla på film
 
21. Favorit TV-show? - Jag kollar aldrig på sånt
22. PC eller MAC? - PC, för jag har aldrig haft en MAC
23. Vilken telefon har du? - En svart iPhone 4
24. Hur lång är du? - Sist jag mätte mig var jag ungefär, 162 cm
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR