★A-Juli.17,2013

Godmorgon
Just nu ligger jag nere i sängen och myser. Jag hamnade här efter att ha varit uppe och ätit frukost. Har legat och kollat på datorn lite. Mamma kom nyss ner och frågade om jag ville vara med ut och cykla.
 
Jag vet inte vart, och det tror jag inte att hon vet heller.. Vi får väl se, jag tycker inte att det låter så väldigt inbjudande direkt, menmen.. Jag måste väl gå och klä på mig och så, sen får vi väl se. 
 
Vi skulle egentligen ha åkt till Göteborg idag för vi skulle hälsa på mammas moster, men det är ju Gothia Cup den här veckan. Vilket vi inte visste förra veckan när vi ringde till henne och frågade om vi fick komma och hälsa på, haha. Men vi hade inte bokat något hotell eller någonting, som tur var. 
 
Men vi kanske hade märkt att det inte fanns något ledigt hotell, om inte annat, haha. Det var iallafall väldigt tråkigt, för jag har längtat så himla länge efter den här dagen. Men vi får väl hitta på något annat som vanligt. Nu måste jag gå upp. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR