★A-Juli.18,2013

Hej
Idag har jag varit på soliga Torsdagen i Leksand. Leksand är faktiskt jättemysigt! Men man åker ju typ aldrig dit, vilket är lite synd. Det är ju ganska litet, men ändå så mysigt. Med små caféer, resturanger små butiker och sånt. 
 
Jag köpte ett Jack Daniels linne i ett marknadsstånd. Jag tycker dom är så snygga och har velat haft ett sånt ett tag nu. Så jag passade på, 100 kr betalade jag för det. Och jag tror att det kostar ca 129 kr på nätet. Så jag är rätt nöjd med det köpet, haha. 
 
Nu har jag precis hjälpt pappa bära ut lite saker från det gamla köket. Det ser typ ut som ett bombnedslag där inne just nu. Men det blir förhoppningsvis bättre sen.
 
Vi hör senare. Kram
 
Fick en idé att jag skulle hänga upp det i trädet när jag tog kort, haha
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR