★A-Juli.19,2013

Hej
Igår kväll satt jag vid datorn och kollade på Ikeas hemsida. Där man kan bygga ihop sin egen garderob, jag vill nämligen har en med skjutdörrar. Så det höll jag på med typ hela kvällen, haha. 
 
Imorse vaknade jag vid 08.30, duschade, åt frukost och det jag brukar göra på morgonen. Sen följde jag med mamma till konsum, men jag satt kvar i bilen, och herregud vad lång tid det tog, haha. Jag tror jag satt där i flera timmar. 
 
Nu är jag iallafall hemma igen och väntar på att min kusin ska komma, från Sundsvall. Min morbror (alltså Julias pappa) skulle åka till en kompis i Stockholm, så då passade dom på att åka ner hit över helgen. 
 
Det blir mysigt. Från det ena till det andra, men det var väldigt kallt imorse! Eller det är det fortfarande. Det är så konstigt, ena dagen kan det vara hur varmt som helst. Som igår, då var jag ner vid Lisstjärn och badade på kvällen och det var hur varmt som helst där, jag tror inte att det har varit så varmt på hela sommaren i vattnet. 
 
Och idag måste man ju typ ha långbyxor och jacka på sig, haha. Kanske inte riktigt, men det var iallafall mycket kallare idag.. Nu har jag svamlat färdigt. Hörs senare. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR