★A-Juli.20,2013

Hejsan
Idag har jag varit på stan en sväng. Var där med min kusin, hennes mamma, min mamma och Meja. Jag köpte 1 par jättesöta skor från h&m. Jag brukar alltid få skavsår, speciellt av ballerinaskor. 
 
Men inte av dom här, än så länge iallafall. Peppar, peppar.. Haha. Vi kom hem runt 14.30, då vi åkte och handlade innan vi åkte hem, på City Gross. För ikväll ska vi grilla, ska bli sååååå gott!
 
Imorgon åker ju dom som sagt hem, eller jag tror att dom skulle åka till Stockholm, men iallafall. Jag tror även att jag ska va med Emma och Moa imorgon. Det blir kul, äntligeen. Vi har försökt så många gånger men aldrig lyckats, för att det var någon som skulle bort, eller inte kunde helt enkelt. 
 
Men nu hoppas jag verkligen att det blir något. Nu ska jag gå upp och äta, för jag hoppas att maten är klar snart, hihi. Kramis
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR