★A-Juli.22,2013

Hej
Idag har jag varit i farmor och farfars sommarstuga hela dagen. Det var jättemysigt, men ganska allt.. Men jag badade såklart ändå. Det finns en ganska stor badring där som jag låg och guppade i, haha. Det var kul. 
 
Mina kusiner vad där också, så man hade något att göra hela tiden. Alice, Alice kom, Hallå Alice. Haha, så låter det typ hela tiden, men det är kul.
 
Man blir aldrig görs lös iallafall. Vi åkte hem vid 17.30 för vi var hungriga. Så vi gjorde mat, stuvade makaroner och bacon vart det. För vi orkade inte åka till affären och köpa fläsk, haha. Men det gick det med. 
 
Nu har jag setat och kollat lite på youtube, och snart ska jag nog gå upp för Lovisa kom nyss ner och frågade om jag ville vara med och spela yatzy. Så jag måste gå upp och kolla om vi ska spela. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR