★A-Juli.23,2013

Hej
Idag har jag varit ute på äventyr, haha. Först åkte vi till Nusnäs och köpte en present. Sen åkte vi till Rättvik och åt mat på Sjövillan, efter det gick vi ner till stranden och la oss och solade. Det var så himla mysigt där, det kändes som att man var utomlands!
 
När vi hade ledsnat på det gick vi och köpte rättviksglass, det är sååå gott! Jag tog ``Oreo cookies och Jordgubb, smultron sorbet´´. Båda dom var jättegoda. 
 
Vi kollade lite i stånden där också, eftersom att det var Tisdagdagskul idag så hade dom lite stånd och sånt där. Sen åkte vi hem. Åt mat, sen badade jag lite i vårat badkar, haha. 
 
Och nu har jag hamnat här. Jag provade göra ett collage på polyvore förut också, och det var jättekul. Så det kanske kommer lite collage därifrån hädanefter. Nu ska jag snart gå och sova. Kramis



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR