★A-Juli.25,2013

Hejsan
Idag har jag varit i farmor och farfars sommarstuga hela dagen, vi åkte dit vid 10.00 och kom hem runt 19.00. Det har varit grymt varmt idag! Så himla skönt, typ utomlandsvärme. Så man man var tvungen att bada typ hela tiden.
 
Det har varit jättekul idag, mina kusiner var också där. Så jag har busat med dom, badat jättemycket och solat lite. Har varit där typ hela veckan. Men det är så nära och det är mycket skönare att vara där, för där har man vattnet precis bredvid sig när man solar. Så man slipper svettas ihjäl, haha.
 
Meja och Lovisa skulle sova där inatt också, så nu har jag mamma och pappa helt för mig själv, haha. Men just nu kollar jag lite på youtube, för dom sitter och äter. Ska snart gå upp. Kram
 
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR