♡A-Juli.30,2013

Hej
På förmiddagen var jag och plockade blåbär med mamma, Meja, Lovisa och morfar. Jag satt och rensade det dom hade plockat, haha. Det var iallafall roligare än att plocka dom. 
 
När jag kom hem, var jag så trött att jag gick och la mig i sängen med datorn i knäet och myste. Nu regnar det också. Man blir så trött när det regnar.. Men man ska väl inte klaga nu. Eftersom att det har varit jättevarmt länge nu. Så det var nog välbehövligt med lite regn, inte minst sagt naturen. Gräsmattan är typ helt brun..
 
Som jag skrev förut så kom ju H&M katalogen idag, så jag har kollat lite i den och så. Jag älskar när den kommer! Det är så mysigt att bara sitta och kolla på alla fina kläder.
 
Nu ska jag gå upp och äta mellis, för jag är lite hungrig, igen. Haha. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR