♡A-Juli.31,2013

Hej
Imorse efter frukosten gick jag ut och hjälpte mamma plocka hallon. Dom var så himla goda, knallröda och stora. Sen åkte vi till Rusta och köpte lite välbehövliga saker, så som shampoo och tvål. Sen till Ica Maxi och handlade lite, där köpte vi glass.
 
Jag provade daim med jordgubbssmak, eller vad man ska säga. Och den var faktiskt riktigt god, jag trodde inte att den skulle vara så god. Men det var den! När vi åkte hem var klockan typ halv ett. Då gjorde vi mat, vi åt mackor. Med typ rostbiff, brieost och sånt.
 
Det är så himla gott, typ bland det godaste jag vet, haha. Sen åkte vi till banken för att fixa så jag skulle kunna kolla saldot i mobilen. Vi åkte med pappa dit, för han skulle och jobba.
 
Men sen när vi skulle gå hem hade det börjat spöregna.. Så man fick gå en liten bit medans det inte regnade så mycket, sen fick man ställa sig under ett träd eller något, och vänta tills det skulle sluta. Haha. 
 
Vi kom iallafall hem tillslut. Kram
 
 
 
 
 Bildkälla: Google



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR