★E-juli.02,2013

Hejj

Just nu lider jag av otrolig träningsverk och tröttighet, haha. Sån otrolig träningsverk specielt i magen, de gör ont å skratta, men jag kan inte inte skratta. Och jag är så trött vilket gör allting så mycket roligare:P

Så jag, Sofia och Sofia är på typ ett dans och lite sångläger i Borlänge. Det är från måndagen till fredag. Showskolan heter det, och det är kuul för vi får dansa (och träna) och vi skrattar mycket och har roligt, det är från halv tio till tre ungefär så det håller på rätt länge och det är hyfsat full gång under hela dagen, det kanske förklara träningsverken och tröttheten.
 
Fast, jag gillar och ha träningsverk på ett sätt, för då vet man att träningen gett något (tummen upp).
Ja å förra helgen så jag badade som Moa skrev om, sen har jag varit på kupolen och till valbo och handlat lite grejer, jag var med Mickis och Alma en kväll, sen umgåtts med familjen och kollat på Youtube.
 
Och jag bara önskar att jag fick åka till usa!! Verkligen bara önskar att jag kunde dra dit! Om det ändå vore så enkelt..

Aja, hade bra!!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR