★E-Juli.29,2013

Hej:)

Idag har varit en rätt slö men skön dag, jag gick upp tidigt idag kl åtta, eller jag hade alarm på åtta men gick ner halv nio å åt frukost. Sen kollade kag lite på youtube. Jag har vart med Linnea typ hela dan förutom på eftetmiddagen, men vi solade, försökte gö soltatueringar, men ingen hade tålamod att ligga och sola så länge, sen spelade vi kubb och hoppade studsmatta. Och dansade;)
Sen på eftermiddagen åkte jag, mamma och mickis till sågmyra och konsum. Sen åt vi hemmagjord pizza till middag! Och eftersom de var sån slö dag så sprang/gick jag och Linnea upp till stallet sen ner i baggarvet sen hem. Och då körde vi lite styrka, badminton och dansade!:)
Så ja en hel ok dag!
Vi hörs, hadet bra:)









? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR