★A-Juni.02,2013

Hejsan
Jag åkte in till stan idag istället för mamma skulle ändå jobba. Så då kunde jag åka med henne, Meja fick också följa med. Annars skulle det bli så tråkigt. 
 
Jag lämnade tillbaka skorna som jag köpte igår. Sen hittade jag ett par andra på H&M, men när jag kom hem var dom också för små. Så mamma får nog lämna tillbaka dom när hon jobbar någon dag, haha.
 
Men nu har jag faktiskt hittat ett par, eller faktiskt tre par som jag skulle vilja ha, på mammas affär. Men jag har nog bestämt mig för ett par nu, men såklart fanns inte dom här, så dom skulle få lov ta hem dom från Hedemora.
 
Herregud vad krånglig jag är, haha. Jag hittade lite andra saker på stan också. Så jag ska försöka knäppa kort på dom imorgon efter skolan. Så ni kan få se. Nu ska jag sova, så jag kommer upp till skolan imorgon. Kram★
 
Large
weit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR