★A-Juni.04,2013

Hejsan♡
Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi gjorde inget speciellt. Men på bollsporten hade vi racketsport, äntligeeeen! Det har jag väntat på ända sen vi började med den där himla bollsporten. 
 
Jag, Emma, Moa och Sara spelade iallafall badminton, det var kul. 
 
Ikväll ska jag iväg och träna, cirkelträning står på schemat, haha. Vad töntigt det lät. Aja, det är faktiskt kul, för det är inte lika jobbigt som e-fit. Vilket är bra, för förra gången trodde jag att jag skulle dö.
 
På sommaren är det träning uppe vid Dössberget och då är det olika saker varje gång, t.ex förra gången var det e-fit den här gången är det cirkelträning och nästa vecka är det hurtgympa. Det är gratis också. Så kom och prova vetja. 
 
Sen är det typ träning för dom äldre också, som inte vill hoppa och skutta så mycket, haha. Det är ju bra, så dom också kan röra på sig om dom vill. 
 
Nu ska jag kolla lite på youtube och så. Kram♡



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR