★A-Juni.06,2013

Hej♡
Igår kväll var jag och kollade på 9:ornas bal, alla var verkligen hur fina som helst! Längtar så himla mycket tills det är våran tur! Tog inga kort alls, men jag såg att Moa hade gjort det som tur var. Jag hade fullt upp med att kolla på alla fina klänningar, haha.
 
Idag har det varit jättevarmt ute. Så himla skönt, äntligen. På förmiddagen åkte vi upp till farmor och farfar, för pappa skulle hjälpa farfar med någonting. Så fick vi fika där också.
 
Sen åkte vi hem och kl 13.00 kom morfar och då åt vi, grillat. Det var så himla gott! Nu på eftermiddagen åkte jag och Mamma till Lager och bytte mitt linne som jag köpte där förra veckan, för det hade gått sönder. Men vi fick byta
som tur var. 
 
När vi kom hem la vi oss på gräsmattan och solade, men sen försvann solen och då vart det kallt, så jag gick in. Haha. Men nu verkar den ha kommit tillbaka, så jag kanske ska gå ut igen.
 
Jag knäppte lite bilder när jag, Emma och Mickis gick hem från balen igår. Men naturligt vis får jag inte in dom i datorn nu. Så dom kanske kommer lite senare. Kram♡



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR