★A-Juni.08,2013

Hej♡
Igår var jag hemma hela dagen med Meja, vi låg på studsmattan och solade med massa kuddar och madrasser, knäppte kort m.m.
 
Kl 15.00 åkte vi och hämtade Lovisa på fritids, vi tänkte cykla för att det går fortare + att Lovisa bara gnäller annars. Men det tänkte vi inte på på morgonen, så hennes cykel var hemma och vi kunde inte ta våra egna cyklar + hennes cykel.
 
Så det slutade med att jag tog mammas cykel med en sån där grej mindre barn kan sitta i där bak, och så fick Lovisa sitta där, haha. Det var väldigt vingligt, men alla var hela när vi kom hem, som tur var.
 
På kvällen var vi på kalas hos farmor för hon fyllde år, det var kul. Sen gick vi hem.
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska iallafall till Emma på kalas ikväll. Kram
 
När vi gick hem från farmor och farfar igår↓



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR