★A-Juni.11,2013

Hej
Sorry att jag inte har bloggat på länge, men jag har haft massa annat att göra.. 
 
Igår var jag på kalas hos Maya. Vi fikade, hoppade studsmatta och så, det var kul. Jag kom hem kl 22.00 ungefär, och då gick jag och la mig. 
 
Idag hade vi klassensdag och då var vi hemma hos Ulla (våran mentor) och spelade brännboll och så.
 
Bussen gick 09.45, så vi fick sovmorgon. Man borde börja då alla dagar ju, haha. Det var hur skönt som helst att inte behöva stressa på morgonen.
 
Imorgon är det brännbollstunering, vilket jag inte ser fram emot.. Jag gillar verkligen inte brännboll, för jag suger på att skjuta och det är bara allmänt tråkigt. 
 
Men det kanske blir kul, det med. Vi får väl se. På Fredag får vi ju sommarlov, så man får väl tänka på det eller något annat roligt. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag & Meja



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR