★A-Juni.13,2013

Hej
Idag slutade vi ju efter lunch, alltså typ kl 12.00. Så dagen idag har inte varit speciellt jobbig. Vi städade våra skåp och klassrummet. Sen gick vi bort till fotbollsplanen och kollade på 9:orna som spelade fotbollsmatch mot lärarna, 9:orna vann. 
 
Sen gick vi tillbaka till skolan och åt lunch, kycklingfilé, klyftpotatis och någon sås. Det var gott, efter maten fick vi glass. 
 
Sen fick vi gå hem. Jag kom hem för 1 timme sedan ungefär, och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Idag ska jag nog inte iväg på något heller. 
 
Imorgon börjar vi 09.10, då ska vi till kyrkan och kolla på 9:orna. Efter det får vi veta våra betyg, sen är det SOMMARLOOOOV! 
 
Det här året har gått så himla fort. Så det känns faktiskt ganska konstigt att vi får sommarlov imorgon. Aja, nu ska jag kolla om det har hänt något kul. Kram



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR