★A-Juni.14,2013

Hej
Idag är det 14 Juni, vilket betyder att vi har fått SOMMARLOOV! Så himla skönt att ha 9 lediga veckor framför sig. Har inte planerat något speciellt än, men någonstans ska jag väl iallafall. 
 
Idag började vi egentligen 9.10, men jag och Moa tänkte att vi skulle kolla på låg- och mellanstadiet innan. Så vi gick till kyrkan och satte oss längst bak för att vi skulle kunna gå utan att någon märkte oss, så att vi skulle hinna till skolan.
 
Där satt vi i bänkarna i 20 min och väntade på att dom skulle komma, men det var så himla tråkigt. Så vi bestämde oss för att gå därifrån. När vi gick ut mötte vi dom där utanför. Så vi hann iallafall se dom lite, haha. Vi satt alltså i kyrkan helt i onödan.
 
Nu ska jag kolla lite på datorn innan jag somnar, är så himla trött! Kram
 
Summer
Källa: weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR