★A-Juni.18,2013

Hej♡
Idag gick jag upp vid 08.00 för att vara med mamma till stan och handla. Så vi handlade mat och sedan åkte vi till Rusta en snabbis.
 
För jag skulle upp till ridklubben och hjälpa farmor, till kl 14.00. Då de första gästerna kom, sen var det ett annat gäng som skulle ha fika kl 17.00 och dom skulle också ha mat kl 19.00
 
Så jag har varit där nästan hela dagen. Pappa kom och hämtade mig kl 21.00, och nu ligger jag här i sängen och har precis kollat på några videos på youtube.
 
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kl 17.00 ska jag i alla fall till gympasalen. Jag vet inte riktigt var jag ska göra där men man skulle komma dit då om man ville vara med som ledare på lägret i Augusti. Så vi får väl se.
 
Skriver mer imorgon. Kram♡
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR