★A-Juni.19,2013

Hejsan
Igår när jag var och handlade med mamma gjorde jag som typ alla youtubers. Jag köpte ett Nivea Lip Butter. Jag har inte hunnit testa det så mycket, men det verkar bra än så länge iallafall. 
 
Nu på eftermiddagen var jag ju på möte vid gympan. Vi pratade lite om lägret, men jag vet inte riktigt var vi kom fram till, haha. 
 
Det var slut vid 18.00 ungefär, och då kom den några barn som ville vara med på midsommar uppe på berget, och göra lite konster. 
 
Så jag hjälpte till, och passade dom. Kl 19.00 var det slut och då gick jag hem med Alma, Sofia och Emma. Det var bara vi som var med på mötet. Så vi var 7 stycken för det var 3 chefer med också, eller vad man nu ska kalla dom, haha. 
 
När jag kom hem åt jag mat, och nu sitter jag här igen. Ska snart gå och duscha och sen ska jag nog gå och lägga mig. Jag har gått och lagt mig jättetidigt som senaste veckorna, vet inte varför. Men jag har varit jättetrött, har lagt mig vid 20.30 typ varje dag, haha. 
 
Men nu när jag kan sova längre på morgnarna, försöker jag hålla mig vaken lite längre. Aja, vi hör imorgon. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag
 
Jag har i smaken/lukten Vanilla & Macadamia och den luktar så hiiiimla gott! Jag skulle kunna sitta och sniffa på den där en hel vecka, haha. Den luktar typ choklad, mmmh.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR