★A-Juni.20,2013

Hej
Eftermiddagen har jag spenderat uppe på ridklubben. Morfar ringde vid 14.30 och frågade om jag ville vara med och kolla på Meja och Lovisas uppvisning, dom har ju varit på ridläger den här veckan. Så jag gick och mötte han, så åkte vi upp dit.
 
Dom var hur söta som helst! Våra hästar har också varit där den här veckan, och dom var så söta när dom sprang runt där med massa barn på ryggen, haha.
 
När uppvisningen var klar, skulle vi ta hem våra hästar. Så jag och Meja körde Smokey, och Lovisa och hennes kompis gick med dom andra två.
 
Jag var hemma runt 18.30. Då åt jag mat, sen följde jag med pappa och hämtade sadlarna uppe på ridklubben. Efter det åkte vi och hämtade några björkar som mamma skulle ha tills imorgon. 
 
Och nu har jag fixat lite här hemma, för imorgon kväll ska vi äta middag här. När vi har varit på majstångsresning, eller vad det nu heter. 
 
Nu ska jag sova. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR