★A-Juni.20,2013

Hej
Idag tog jag sovmorgon, haha. Jag vaknade vid 10.00. Så länge har jag inte sovit på länge.
 
Har inte gjort så mycket idag, inte på hela veckan typ. Men jag har varit hemma själv hela veckan förutom Tisdagen för då var mamma ledig. Och det är mycket roligare om man har någon att prata med och så. 
 
Men imorgon kan jag prata hela dagen om jag vill, haha. Då är det ju midsommarafton.
 
Jag tycker midsommaren är så mysigt. Man får vara med släkten och det är sommar. Det brukar ju regna, men men, det är mysigt ändå. Alla är så glada.
 
Idag gjorde jag sallad till lunch, tog det vi hade i kylskåpet typ. Det var gott. Nu måste jag nog gå och vika tvätt, så mamma blir glad när hon kommer hem. Kram
 
. -
Källa: weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR