★A-Juni.21,2013

Hej
Och så kom det omtalade midsommarregnet tillslut. Dagen har varit jättefin, det har inte regnat någonting under dagen, men det kom ju såklart en skur nu på kvällskvisten.
 
Vid 12.00 åkte vi till morfar och åt lunch med min kusin och hennes familj. Det var jättemysigt!
 
Sen åkte vi till gammelgården, och kollade på majstångsresningen. Det är väl inte så jättekul, men man träffar ju lite släkt och så, det är det som är det roliga där.
 
Dom sjunger, spelar och reser majstången varje år, så det är inget speciellt, haha. Men det tillhör ju liksom midsommaren. 
 
När dom hade rest majstången och så, åkte vi hem och åt middag hemma hos oss. Och nu har dom precis åkt, och jag har lagt mig i sängen igen. Imorgon ska jag upp ganska tidigt, kan berätta varför lite senare. Glad Midsommar



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR