★A-Juni.25,2013

Hej
Vaknade vid 09.00 idag, gick upp och åt frukost. Vid 10.00 kom mamma och frågade om jag ville vara med ner till Lisstjärn och bada, för hon hade varit ute och sprungit. 
 
Så vi gick dit. Det var inte alls kallt. Jag doppade mig 4 gånger och tvålade in mig. Så himla skönt! Det har varit fint hela dagen idag, lite moln ibland men mestadels soligt. Så det har ändå varit varmt hela dagen. Nu känns det som riktig sommar. Äntiligen!
 
På eftermiddagen cyklade jag och mamma till konsum. När vi kom hem började jag fixa med den nya designen här på bloggen. Tycker ni om den?
 
Om ni vill så kanske jag kan fixa en header åt er, om det är någon som skulle vilja det så är det bara att kommentera eller något.
 
Nu ska jag kolla lite på datorn och så. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR