★A-Juni.26,2013

Hej
Idag regnar det igen, tänk att det inte kan gå 1 enda dag utan att det ska komma lite regn. Igår regnade det ju inte, men det måste vara första gången på länge.
 
Jaja, då får man väl hitta på något att göra inomhus istället då. T.ex. ja, vadå? Jag har ingenting att göra, har inga ideér.. Det enda jag kommer på är att sitta vid datorn.
 
Imorse var jag, Meja och Lovisa hemma själva för mamma och pappa jobbade. Så Lovisa kom och väckte mig vid 09.00, men det var väl lika bra så jag kom upp någon gång. Vi åt frukost och sen tyckte hon att vi skulle måla, så vi satte oss och målade en stund. 
 
Ända tills hennes kompis ringde, problemet var bara att mamma sa igår att hon inte fick leka med någon idag. Men hon sa till sin kompis att hon fick leka, jag sa ju då att hon inte fick det, och då fick hon såklart världens utbrott på mig.
 
I samma veva vaknade Meja, som tur var, haha. Herregud. Hon måste vara världen jobbigaste människa, iallafall ibland.. 
 
Nu ska jag snart äta. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR