★A-Juni.28,2013

Hej♡
Nu ligger jag ute i uterummet och myser. Det är jätteskönt!

Idag tänkte jag och mamma att vi skulle cykla en sväng och ta med oss lite fika och så, men.

Så blev det ju inte, för det började naturligtvis att regna. Så det var bara att komma på en ny idé.

Så vi började baka, chokladmuffins med chokladbitar och rostade nötter i. Sen åt vi lunch, och precis när vi hade ätit klart kom Lovisa hem.

Hon har sovit hos en kompis inatt för dom skulle på någon ridtävling idag. Vi provsmakade muffinsarna när hon kom hem, dom blev goda!

Sen åkte vi till Godis Britta och köpte godis, och sen hem igen. Då klippte jag gräsmattan och sen åt vi, grillat och jättegoda potatisar som jag gjorde.

Man bara delade färsk potatis på mitten (dom ska inte vara jättesmå, men inte jättestora heller, lagoma). Sen skivar man vitlök och ringlar över olja, och lite salt. Sen är det bara att sätta in dom i ugnen, 200 grader varmluft (du kan behöva sänka till ungefär 175 grader efter ett tag).

Dom blir nästan som friterade, supergoda! Nu på kvällen har jag inte gjort något speciellt, kollat lite på sommarkrysset och ätit godis. Kram♡

Pinterest

Källa: weheartit




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR