★E- Juni,13.2013

Hej★

Just nu har jag lite blandade känslor om skolavslutningen. Sjuan har gått otroligt fort! Jag fattar inte. Jag har själv inte hunnit med känns det som. Det kanske inte är så stort att gå ut sjuan, men de känns ändå som om de är det. För att de här året hare varit tufft men samtidigt såå bra. Jag kan inte förklara riktigt. Jagvet inte om jag längtar tills i morgon eller inte. Jag har räknat ner till skolavslutningen i typ 120 dagar och längtat så mycket! Men nu känns det verkligen inte som om man slutar IMORGON.. Och ändå är det så många roliga saker som ska hända i sommar! Men det kommer säkert gå över, och imorgon kommer de nog kännas som om det är på riktigt. Och de ska bli så himmla skönt med SOMMARLOV★

Sen blir jag ju 14 år i morgon, det har jag så gott som glömt bort faktiskt, jag tänker bara på skolavslutningen och sommarlovet nu:P

Aja, hadet så bra nu och så tänkte jag lägga upp några random bilder som jag tagit under året♡







































? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR