★E-Mars.02,2013

Heej

Yeeey Anton Ewald till final!!!!!

Idag på förmiddagen åkte jag å pappa skooter. Dr va grymt skönt faktiskt, det är en perfekt tid att tänka! De ända man hör är skoter ljudet och man känner skoteravgaserna!! Såå härligt.
Sen efter de dansade jag lite å bara chillade. Och nu har vi myskväll bara jag å mamma å pappa, för Linnea är på gympaläger. ( devilljagå ) Men vi har haft en jätte mysig kväll med Mello på tv'n. Å Anton gick vidare som ni läste tidigare!! Han ä så bra å sjukt duktig på å dansa!!
Nu sitter vi då kollar på jordens undergång (film). Haha.
Nu är ju lovet så gott som sluut. Buhu vill absolut inte tillbaka! Menmen de ä ju bara fyra veckor till påsklov faktiskt!!
Så man ska inte köra ner sig helt nu!
Sen är det 104 dagar till skolavslutningen! ( och min födelsedag, jag fyller nämligen år den fjortonde juni ) Och de ä ju ÄNNU mindre skoldagar. Så tänk positivt nu:)
Aja nu ska jag kolla klart på filmen, hade bra:)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR