★E- Mars 08 2013

Hej!!

Ja jag har inte bloggat på länge nu, men sen i måndags har jag varit hemma sjuk. Men idag kunde jag gå till skolan idag så det var bra:)
Jag tycker de ä lite tråkigt att skriva om vardagen eftersom när man går i skolan gör man ju samma saker hela tin! Så jag ska försöka hitta på lite annat att skriva om.
Så nu tänkte jag visa lite sommar outfits ellr vad jag ska kalla de;)
Typ lite vad jag tycker ä fint på sommaren å så.

Det är jättefint med jeans shorts och en neon färgad tröja eller typ spets linnen å sånt. Med converse både vanliga och låga, eller "vanz". Sen måste man ju ha solglasögon typ pilot glasögon till exempel, det är snyggt. Jag lägger upp lite bilder också så kanske man får lite insperation. Haha. Jag är inte så bra på sånt här men det får gå;)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR