★A-Mars.03,2013

Hejsan
Igår var jag på stan med Moa och jag köpte två grejer, en tröja från hm och en bok, egoboost av Isabella Löwengrip. Jag började läsa den igår men jag har typ bara läst 2 kapitel, så jag kan ju inte säga om den är bra än, men hittills är den iallafall bra. Idag har jag inte gjort så mycket, typ tagit några fula kort och städat Mejas rum. Det känns som att de ända jag skriver om här är att jag städar. Haha. Ni borde ju tro att jag städar hela dagarna, men det gör jag inte. Haha. Imorgon är det skola igen.. Jag vill inte! Jag orkar inte ha massa läxor och prov! Det är de värsta som finns ju! Men som Emma skrev igår så är det ju inte så långt kvar till påsklovet, bara 4 veckor typ. Och det är ju bra! Sen är det sommarlov, ååååh vad kul! Jag längtar! Aja, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa. Kram★
 
Inte mina bilder
Har tyvärr ingen bild på tröjan, men det kanske kommer upp en imorgon.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR